سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود آهنگ فرهاد فروتنی بنام عشق

آهنگ عشق از فرهاد فروتنی

دانلود آهنگ فرهاد فروتنی عشق

 

دعوت میکنیم به شنیدن آهنگ جدید فرهاد فروتنی بنام عشق همراه متن و کیفیت عالی دانلود در موزیک ماین

Download New Music By :Farhad Frotani || Eshgh With Text And 2 Quality 128 , 320 On MusicMine

 

آهنگ عشق فرهاد فروتنی

 

متن آهنگ عشق فرهاد فروتنی

 

بازی درنیار با دل دیوونم ?

شدم روانی تا مرز جونم ?

فاز بد نده تو که میدونی دوستت دارم ?

تورا خدا عذابم نده ?

حال من بده همین علاقه ی زیادم به توعه که دل تو رو زده ?

من همه ی تلاشمو کردم ?

جز تو هر کسی رو رد کردم ?

تا شاید اسم حالمو بذاری عشق ?

بگو تاوان چیو دادم چرا از چشم تو افتادم ?

شایدم یه کاری کردم که حسم نیومد به چشم ?

همیشه این بوده چیز جدیدی نیست ?

کسی که دل داده باید همه دنیاش از هم بپاشه ?

بعیده بعد از تو تو آسمون من ستاره ای باشه ?

فرهاد فروتنی عشق

من همه تلاشمو کردم  ?

جز تو هر کسی رو رد کردم ?

تا شاید اسم حالمو بذاری عشق ?

بگو تاون چیو دادم چرا از چشم تو افتادم ?

شاید یه کاری کردم که حسم نیومد به چشم ?